wtorek, 28 kwietnia 2015

First Post! ^-^

Hello girls! ♥

Bloga założyłam już jakiś czas temu, ale nie prowadziłam go więc, chcę zacząć od początku...
Mam na imię Dominika i na moim blogu zamierzam umieszczać recenzję kosmetyków, różnych ubrań, stylizacje, ale również fajne pomysły, rady DIY, coś o zdrowym trybie życia, trochę o dietach i sporcie. Dosyć nietypowy beautyblog ze zdrowym trybem życia i poradami.:)
Mam nadzieję, że spodoba Wam się co będę tu umieszczać. Postanowiłam, że posty zamieszczać będę raz dziennie, niekiedy raz na dwa dni, lub dwa razy jednego dnia, wszystko zależy od zagospodarowania mojego czasu. Myślę, że posty będą zróżnicowane, jednego dnia będzie coś kosmetycznego, drugiego może coś DIY itd.
Na pewno z czasem rozwijania się bloga założę również ask'a, abyście mogli zadawać mi pytania, być może założę również tweetera i facebooka, ale wszystko przyjdzie z czasem.
A jak na razie to wszystko w moim "first post", niedługo pojawi się kolejny.

Bay! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz